-->
TrendMini Blogger Teması

Üstün Blog Yeni Sitemiz

WWW.USTUNBLOG.TK

Bozuk Radyo Scripti


  • Tasarım
  • 2 Nisan 2014 Çarşamba
  • ustunblog
  • Yorum Yok

Radyo kurmayı gösterdik,Sam 4 yayın yapma programını paylaştık bu sefer radyo scripti yayınlıyorum. gayet güzel basit bir radyo site scripti umarım beğenirsiniz.



BozukRadyo v1.0 scripti, yönetim paneli bulunan sade tasarımlı basit bir radyo portal scriptidir. Yönetim paneli gelişmiş olmadığı için bazı ayarları dosyaları düzenleyerek yapmanız gerekmektedir. Ana sayfada bulunan yayın akışı kısmının çalışması için radyo hosting kullanmanız gerekmektedir. 

 Scripti İndir. Demo site
Rar Pass: ustunblog

Kurulum


1. Bir veritabanı oluşturun ve SQL klasöründe bulunan radyo.sql dosyasını içeri aktarın.


2. ayarlar.php dosyasını açarak veritabanı bilgilerinizi girin.

3. Player ayarı için medya klasöründeki dinle.php dosyasını açarak 7.satırda bulunan www2.bozukradyo.com:8448 kısmına yayın yaptığınız adresi ve port değerini yazın.

4. Durum bilgisi için medya klasöründeki durum.php dosyasını açarak 13.satırda bulunan www2.bozukradyo.com:8448 yerine yayın adresi ve port değerini, yayinsifresi kısmına yayın şifrenizi yazarak 
kaydedin.

5. İstek panelinin çalışması için medya klasöründeki istek.php dosyasını açın. 33.satırda bulunan mail adresi yerine kendi mail adresinizi yazın.

6. Son tweetler için js klasöründeki custom.js dosyasını açarak 14.satırdaki alifurkanyilmaz yerine twitter kullanıcı adınızı yazın.

Not: Güvenliğiniz için kurulum tamamlandıktan sonra yonetim klasöründeki login.php dosyasını açın ve 7.satırdaki yönetici giriş bilgilerini düzenleyin.

Yönetim Paneli: www.siteadresiniz.com/yonetim
Kullanıcı adı: admin - Şifre: ustunblog

Bozuk Radyo Scripti hakkında 0 yorum var.

Yeni sitemiz WWW.USTUNBLOG.TK

Popüler Yayınlar